Управління якістю

Завдяки поєднанню можливостей партнерів у форматі хабу ми несемо світу нову якість, що перевищує очікування наших клієнтів за рахунок технічної переваги, інноваційності та інвестиційної привабливості. TUTKOVSKY керується принципами забезпечення якості у всіх аспектах наших послуг, щоб надати клієнтам прозорі та надійні рішення на всіх етапах реалізації проектів, якими ми управляємо. Ми орієнтовані на клієнта і забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного з них.

Ми здійснюємо комплексний контроль і багаторівневе стратегічне управління всім виробничим процесом, всім парком техніки; моніторинг технічного стану приладів, машин і механізмів, автономного обладнання та інших систем, концентруючи увагу на трьох факторах: забезпеченні високої безпеки виробничих об’єктів, зниженні експлуатаційних витрат і в результаті підвищенні прибутковості.

Переваги для клієнтів впровадження ISO 9001:2008, 9001:2015 в компаніях-виконавцях проектів:

  • залучення всіх співробітників компанії до діяльності з покращення якості;
  • безперервне удосконалення якості продукції (послуг) та процесів;
  • використання наукових підходів у вирішенні завдань;
  • регулярна самооцінка;
  • попередження причин дефектів та невідповідностей;
  • поліпшення якості товарів та послуг для забезпечення більш високого рівня задоволення клієнта;
  • довіра споживачів;
  • формування корпоративної культури стосовно покращення якості.